به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب مبین خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Friday, August 21, 2009

[MoBiN-Group] RooZaaNe (No. 1108)



 

 

 


 

 


 

 
 
 
 

به نام حضرت دوست، که هر چه بر سر ما مي رود عنايت اوست

مجله الکترونيکي روزانه :: شماره 1108 :: پنجشنبه 29 مرداد 1388

www.mobin-group.com

نامتان را به مریخ بفرستید!

عليک سلام!
با پرکردن یک فرم شامل نام، نام خوانوادگی، نام کشور و کد پستی امکان این را پیدا می کنید تا نامتان در یک زیرپردازنده(چیپ) به همراه هزاران نام دیگر ثبت شده و در سال 2010 توسط فضاپیمای ناسا به فضا حمل شود. پس از پر کردن فرم پیامی مبنی بر موفقیت آمیز بودن این ثبت نام نمایش داده می شود. البته یک گواهی نامه هم برایتان صادر می شود که می توانید آنرا چاپ کرده و پز بدهید.
البته به صورت رسمی محدودیتی برای تعداد نامها اعلام نشده ولی امکان دارد ثبت اتمام ثبت نام بدون اعلام قبلی وجود دارد. پس برای فضا نورد شدن عجله کنید. ایرانی ها در این سایت با ثبت 6807 نام رتبه 5 را تا به حال دارا هستند.



 



 

 
  u فهرست روزانه


عناوين برخي از مطالب شماره امروز مجله الکترونيکي «روزانه»:

  • تصاويري از نمايشگاه اتومبيل Lowrider 2009
  • ماه هميشه بهار
  • تصاويري از ساخت «شهر فوتبال»
  • کروبی فقط یک هفته مهلت دارد
  • فتوای جنجالی دیگر: زن می تواند با بدن نیمه برهنه وبدون پوشش کامل نماز بخواند!
  • معرفي و دانلود فيلم : هميشه دلم مي خواست گنگستر باشم‏‎‎‏
  • جديدترين قسمت از سري «سازه هاي عظيم» کانال نشنال
  • جئوگرافيک در مورد «ترمينال عظيم برلين»
  • دانلود انيميشن: داستانهاي کتاب مقدس براي کودکان: يوسف و برادرانش
  • آلبوم جدید و زیبای سیاوش سهراب با نام خلوت بوسه
  • آهنگ زيباي آتش در نیستان باصداي شهرام ناظری
  • کوچکترین ویندوز ایکس پی همراه
  • نرم افزار ماه رمضان ضیافت الله برای کلیه گوشی‌ها
  • دانلود بازي: Flower Shop - Big City Break
  • تهذيب نفس در عصر غيبت
  • در بسته ایی وجود ندارد
  • شلوارهای موهن زنانه چینی در تهران
  • فرزانه جان نامه ات از بهشت رسید
  • گزارشی از کنسرت کامران هومن در ایروان
  • اسم ها و رنگ ها
  • سريال LOST؛ تطهير چهره صهيونيسم
  • چگونه مغزهایمان معتاد گوگل، توییتر و SMS می‌شوند؟!
  • Architectural Record يکي از مشهور ترين مجلات دنيا در ضمينه معماري
  • تخت خواب ورزشی مجهز به اسپیکر
  • چگونه یك معلم نمونه باشید؟
  • امروز و فردا نکن!
  • ۴ خطر خانگی؛ ۴ پیشگیری آسان
  • خانم‌ها به 6روش می‌توانند از شر موهای زاید خلاص شوند
  • با جواهرات زیباتر شویم
  • چرا رژیم می گیریم و لاغر نمی شویم؟
  • راهنمای خرید تلویزیون
  • خانمها: برقراری روابط عاشقانه با مردان متاهل
  • پی ریختن روی ماسه روان: درباره دانش‎نامه ویکی‌پدیا
  • مراحل ظهور
  • گزارشي از نشست مطبوعاتي جومونگ در ايران
  • و....
     

 


 

 

www.mobin-group.com


 



 

 


www.mobin-group.com

تصاويري از نمايشگاه اتومبيل Lowrider 2009
ماه هميشه بهار
ويژه نامه ماه مبارک رمضان
تصاويري از ساخت «شهر فوتبال»
استادیوم اصلی جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی
تصاوير ديدني از شهر پاريس
براي اولين بار! پشتیبانی تلفنی کلیه محصولات شرکت مایکروسافت در ايران!
تصاوير منتخب و البته ديدني روز
ويژه نامه کودتاي 28 مرداد
نمونه هايي از برترين هاي تايپوگرافي
دانشنامه گرافیکی: درباره نیروهای فضایی روسیه چه می دانید؟
کوچک کننده بینی، رفع سفیدی مو، دستگاههای ورزشی، لوازم خانگی، وسایل شگفت انگیز و از همه جالبتر دلمه پیچ و لوازم فیلمبرداری!
زمين تنيس هاي عجيب و غريب

مونالیزا با فنجان قهوه!


 

 

www.mobin-group.com

اژه ای دادستان کل کشور؛ بختیاری دادستان تهران؛ جهرمی معاون اجرایی

آخرین خبرها درباره تغییرات احتمالی در قوه قضائیه حاکی از آن است که پس از معرفی آیت الله صادق لاریجانی به عنوان رئیس جدید قوه قضائیه بخش اعظمی از معاونان و روسای سازمانهای قضایی برای ادامه فعالیت در دوره جدید انتخاب شده و عده ای نیز ابقا می شوند.
به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس آخرین خبرها حجت الاسلام ابراهیم رئیسی که پیش از این اخبار زیادی درباره خداحافظی او از سمت معاون اولی قوه قضائیه مطرح شده بود بار دیگر به عنوان معاون اول رئیس قوه قضائیه منصوب خواهد شد.
همچنین دکتر محمد جهرمی وزیر کار دولت نهم نیز به عنوان معاون اجرایی قوه قضائیه شروع به فعالیت خواهد کرد که این موضوع نشانگر آن است که احیاء معاونت اجرایی در قوه قضائیه حکایت ازاقدامات جدیدی نسبت به دوره گذشته در دستگاه قضایی دارد.
از سوی دیگر با برکناری حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای که پیش از این به عنوان وزیر اطلاعات دولت نهم مشغول بکار بود او نیز به قوه قضائیه نقل مکان خواهد کرد و جایگزین حجت الاسلام قربانعلی دری نجف آبادی در دادستانی کل کشور خواهد شد.
یکی از تغییرات مهم قوه قضائیه در زمان ریاست جدید حجت الاسلام صادق لاریجانی تغییر دادستان تهران است. گفته می شود که انتصاب مرتضی بختیاری به عنوان دادستان تهران و جانشین سعید مرتضوی قطعی شده است و به زودی بختیاری که پیش از این سابقه ریاست سازمان زندانها ، ریاست دادگستری استان خراسان و استانداری اصفهان را در کارنامه خود دارد جایگزین دادستان تهران خواهد شد. بر اساس اخبار منتشره از حوزه دولت احتمال همکاری مرتضوی با دولت دهم نیز افزایش یافته است.
از روابط عمومی قوه قضائیه هم خبر می رسد که با رفتن صدیق از دستگاه اطلاع رسانی این قوه ، رحیمی جایگزین وی خواهد شد. رحیمی در اوایل ریاست آیت الله شاهرودی بر قوه قضائیه مسئولیت روابط عمومی این قوه را برعهده داشته است.
تغییرات قوه قضائیه در دوره آیت الله صادق لاریجانی در سازمان بازرسی کل کشور اعمال نخواهد شد و حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی که بیش از یک سال است ریاست این سازمان را برعهده دارد در سمت خود ابقا خواهد شد. همچنین محمد جواد لاریجانی برادر رئیس جدید قوه قضائیه احتمالا در سمت دبیری ستاد حقوق بشر قوه قضائیه ابقا خواهد شد. گرچه شرح وظایف جدیدی برای این ستاد تدوین خواهد گردید.
حسینعلی امیری معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از دیگر مسئولان قوه قضائیه است که در سمت خود ابقا می شود.
آیت الله صادق لاریجانی همچنین قرار است آیت الله گرکانی امام جمعه اراک و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی را به عنوان رئیس دیوان عالی کشور منصوب کند.
تغییرات در معاونت های قوه قضائیه و سازمانهای قضایی همچون معاونت اداری مالی قوه قضائیه، دادگاه عالی قضات، سخنگویی دستگاه قضا، سازمان قضایی نیروهای مسلح، دادگاه ویژه روحانیت و دادگستری های شهرهای مهم نیز در دست بررسی است که به محض اطلاع از اخباری در خصوص تغییرات یا ابقاء مدیران این دستگاهها در این زمینه اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت.

کروبی فقط یک هفته مهلت دارد

کمیته پیگیری وضعیت بازداشت‌شدگان اخیر مجلس در نامه‌ای به کروبی به وی "یک هفته" مهلت داد تا ادعاهای خود را اثبات کند.
کمیته پیگیری وضعیت بازداشت‌شدگان اخیر مجلس در نامه‌ای به کروبی به وی "یک هفته" مهلت داد تا برای اثبات ادعاهای خود اقدام کند.
به گزارش ایران خبر، کمیته منتخب مجلس در این نامه با اشاره به بررسی‌های کمیته مجلس و بازدیدهای سرزده از بازداشتگاه‌ها که موجب رد ادعاهای کروبی گردید به وی یک هفته مهلت داده‌اند تا اسناد خود را ارائه کند.
اولتیماتوم یک هفته‌ای مجلس به دبیرکل حزب اعتمادملی برای اثبات ادعاهای خود در حالی صورت گرفته که کروبی روز گذشته با عقب‌نشینی از ادعاهای خود مبنی بر تجاوز به متهمان در بازداشتگاه‌های گفته بود: به علت ناراحتی شدید از این موضوع نامه‌ای را به صورت محرمانه به رییس مجلس خبرگان نوشتم. در همان نامه هم نگفتم که حتما چنین اتفاقی روی داده است.
 

فتوای جنجالی دیگر: زن می تواند با بدن نیمه برهنه وبدون پوشش کامل نماز بخواند!

جواب این سؤال از نظر همه مذاهب فقه اسلامی روشن است که چنین نمازی باطل است و مورد قبول خداوند نخواهد بود، وتا کنون هیچ فقیه و اسلام شناسی فتوا به جواز نماز با بدن نیمه عریان نداده است بلکه پوشش کامل بدن زن را در هنگام نماز شرط صحت و قبول آن دانسته اند مگر در مورد ضرورت.
اما بشنوید که مفتی الازهر بزرگترین مرکز فقهی اهل سنت در مصر گفته است: زنان رقاصه که در مقابل دهها مرد اجنبی با بدن عریان می‌رقصند و آواز می‌خوانند اگر بخواهند نماز به خوانند می‌توانند با همان بدن نیمه عریان در اتاقی تاریک که کسی آنا ن را نبیند نماز بخوانند.
اگر چه این فتوا مخالفتهای زیادی از طرف دانشمندان مصری بدنبال داشت ولی جرات برچنین فتوایی نشاندهنده در هم شکسته شدن ضوابط شرعی و صدور احکام بر اساس امیال و اغراض نفسانی است و از طرف دیگر تشویق وتایید هرزه گری و گسترش گناه و به نوعی امضای اعمال شیطانی شهوت پرستان می‌شود و از همه مهمتر به استهزاء گرفته شدن اعمال عبادی و روح عبادت که همان خضوع و خشوع در برابر آفریننده است خواهد شد.

پارلمان 10 روز ديگر براي راي اعتماد تصميم مي‌گيرد
كابينه پيشنهادي براي دولت دهم

به گزارش خبرگزاری مهر‌، ایرج ندیمي ‌تاکید کرد، اسامي‌وزیران دفاع، دادگستری و بازرگانی نیز تا ساعات دیگر نهایی مي‌شوند.
در همین راستا، محمدرضا باهنر، نایب رييس مجلس نیز از اعلام وصول نامه رييس جمهور مبنی بر معرفی کابینه در جلسه علنی یكشنبه هفته آینده یكم شهریور ماه، معرفی نامه وزیران اعلام وصول رسمي‌ می‌شود. وی افزود: مجلس شورای اسلامي ‌یك هفته پس از معرفی وزرا، یعنی هشتم شهریور ماه در دو نوبت كاری به بررسی خط مشی و اصول كلی برنامه دولت و اخذ رای اعتماد برای هیات وزیران می‌پردازد.
همچنين برخي سايت‌هاي نزديك به دولت ليست كامل اما غير رسمي كابينه دهم را منتشر كردند در اين راستا پایگاه اطلاع رسانی مجلس شورای اسلامي «خانه ملت» با اعلام این خبر فهرست کابینه دهم را به این شرح معرفی کرد:
سوسن کشاورز: آموزش و پرورش
- دکترای فلسفه تعلیم و تربیت - معاون وزیر آموزش و پرورش و رييس سازمان آموزش و پرورش استثنایی.
رضا تقی‌پور: وزارت ارتباطات
- کارشناس ارشد مهندسی صنایع - مدیر صنایع امنیت مخابرات - گروه صنایع مخابرات 1375-1369 - مدیرعامل صنایع الکترونیک شیراز 1381-1375 - مدیرعامل صنایع مخابرات ایران 1386-1381.
حیدر مصلحی: وزارت اطلاعات
- دارای تحصیلات حوزوی در مقطع خارج فقه و اصول و کارشناس ارشد الهیات - نمایندگی حضرت امام(ره) در قرارگاه کربلا و خاتم‌الانبیا (ص) در دوران دفاع مقدس - نماینده ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ‌و نیروی مقاومت بسیج - مشاور رييس‌جمهور در امور روحانیت - نمایندگی ولی فقیه و سرپرستی سازمان اوقاف و امور خیریه.
سید شمس‌الدین حسینی: وزارت اقتصاد و دارایی
- دکترای اقتصاد بخش عمومی، بین‌الملل- دبیر کارگروه تحولات اقتصادی با حکم رييس‌جمهور - رييس کمیسیون اقتصادی دولت - عضو کمیسیون تخصصی شورای بورس.
منوچهر متکی: وزارت امور خارجه
- وزیر امور خارجه دولت نهم - نماینده دوره اول و هفتم مجلس شورای اسلامي‌- معاونت ارتباطات سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي‌- سفیر جمهوری اسلامي‌ایران در ترکیه و ژاپن - معاون حقوقی، کنسولی و امور مجلس وزارت امور خارجه - معاون امور بین‌الملل وزارت خارجه
مرضیه وحید دستجردی: بهداشت
- دارای بورد تخصصی زنان - عضو شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت از سال 75-1372 - عضو شورای سیاستگذاری وزارت بهداشت از سال 75-1373 - عضو شورای برنامه‌ریزی آموزش عالی کشور از سال 78-1371 - نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامي‌دوره چهارم و پنجم
- عضو شورای عالی نظام پزشکی کشور (79-1375)
محمد عباسی: وزارت تعاون
- دکترای مدیریت - وزیر تعاون در دولت نهم - نایب رييس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامي‌در مجلس هفتم - معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی استانداری مازندران - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي‌استان‌های مازندران و گلستان - معاون اداره کل آموزش و پرورش.
صادق خلیلیان: وزارت کشاورزی
- دکترای اقتصاد منابع طبیعی دانشگاه تربیت مدرس - معاون و قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی - عضو هیات علمي‌و استاد دانشگاه تربیت مدرس - عضو کمیسیون شورای اقتصاد کشور - معاون موسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع کشور -سرپرست دانشکده منابع طبیعی و علوم دریایی دانشگاه تربیت مدرس.
حمید بهبهانی: وزارت راه و ترابری
- دکترای راه و ساختمان از دانشگاه فلوریدای آمریکا و استاد تمام دانشگاه - وزیر راه و ترابری در دولت نهم
- رييس دانشکده عمران دانشگاه علم و صنعت ایران از سال 1357 تا 1377 به مدت 20 سال - مسوول ستاد رفاه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - عضو شورای عالی برنامه‌ریزی وزارت راه و ترابری - عضو شورای عالی مقررات ملی ساختمان وزارت مسکن و شهرسازی.
فاطمه آجرلو: وزارت رفاه
- دانشجوی دکترای روانشناسی تعلیم و تربیت - نماینده کرج در مجلس شورای اسلامي‌دوره هفتم و هشتم
- عضو هیات رييسه تحقیق و تفحص از مرکز مشارکت زنان ریاست جمهوری - عضو و مسوول کمیته معاونت دانشجویی تحقیق و تفحص از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری.
علی‌اکبر محرابیان: وزارت صنایع
- مهندسی عمران از دانشگاه علم و صنعت - وزیر صنایع در دولت نهم - مشاور رييس‌جمهور و رييس ستاد طرح‌های ویژه در دولت نهم - عضو شورای عالی فنی کشور - رييس‌ و نماینده ویژه دکتر احمدی‌نژاد در ستاد تبصره 13 - مشاور شهردار تهران.
کامران دانشجو: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
- دکترای هوافضا از کالج لندن - استاد و عضو هیات علمي‌دانشگاه علم و صنعت - استاندار تهران 87-84
- قائم‌مقام و معاون سیاسی وزیر کشور - رييس ستاد انتخابات کشور.
سید‌محمد حسینی: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي‌
- استاد و عضو هیات علمي‌دانشکده الهیات دانشگاه تهران - نماینده دوره پنجم مجلس شورای اسلامي‌- معاون اجرایی صدا و سیما - معاون پشتیبانی، حقوقی و پارلمانی وزیر علوم - رييس دانشگاه پیام نور و قائم‌مقام وزیر علوم.
عبدالرضا شیخ‌الاسلامی: وزارت کار و امور اجتماعی
- دکترای مهندسی عمران از دانشگاه علم و صنعت - مشاور و رييس دفتر رييس‌جمهور در دولت نهم - استاندار استان هرمزگان - استاد و عضو هیات علمي‌دانشکده مهندسی عمران دانشگاه علم و صنعت - دستیار ویژه رييس‌جمهور در سازماندهی نیروی انسانی.
مصطفی محمد نجار: وزارت کشور
- کارشناسی ارشد در رشته مدیریت اجرایی با گرایش مدیریت استراتژیک از سازمان مدیریت صنعتی - مسوول تعاون کل سپاه 1360 - قائم‌مقام گروه جنگ‌افزار وزارت سپاه - معاون برنامه‌ریزی و توسعه ساصد
- وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در دولت نهم.
علی نیکزاد: وزارت مسکن
- رييس سازمان مسکن و شهرسازی استان اردبیل - معاون عمرانی استانداری اردبیل - استاندار اردبیل - معاون هماهنگی امور عمرانی و رييس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور - عضو کارگروه توسعه حمل و نقل عمومي‌و مدیریت مصرف سوخت - دارای مدرک تحصیلی مهندسی عمران.
مسعود میرکاظمی: وزارت نفت
- دکترای مهندسی صنایع از دانشگاه تربیت مدرس - وزیر بازرگانی در دولت نهم - رييس مرکز بررسی سیستم‌ها و افزایش بهره‌وری - رييس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان اتکا وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح - رييس دانشگاه شاهد - رييس مرکز مطالعات بنیادی.
محمد علی‌آبادی: وزارت نیرو
- معاون عمرانی شهردار تهران از سال 84-82 - معاون رييس‌جمهور و رييس سازمان تربیت‌بدنی در دولت نهم - رييس کمیته ملی المپیک - وی همچنین دارای مدرک مهندسی عمران می‌باشد.
در همین زمینه، يك منبع آگاه نیز به خبرگزاری فارس اعلام كرد: رييس جمهور طي نامه‌اي وزراي پيشنهادي خود را به مجلس شوراي اسلامي معرفي كرده است.
بر اساس اين گزارش، فهرست منتشره از سوی خبرگزاری نزدیک به دولت چند تفاوت عمده در وزرای پیشنهادی دارد که در آن مهدي غضنفري براي تصدي وزارت بازرگاني، بور بور براي تصدي وزارت جهاد كشاورزي، سردار وحيدي براي تصدي وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح و مصطفي محمد نجار برای تصدی وزارت کشور معرفی شده‌‌‌اند.
بر اين اساس، تنها وزير باقيمانده وزير دادگستري است كه

__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments: