به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب مبین خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Friday, September 18, 2009

[MoBiN-Group] Bavar Nakardani !!



 

   مشاوره براي خريد:  09195333566   -   66354920 - 021

                                                         ارتباط آنلاين:

جهت ارتباط آنلاين بايد نرم افزار ياهو مسنجر در کامپيوتر شما نصب شده باشد. براي دانلود اينجا را کليک کنيد.

 

 خودکار دوربین دار 8 گیگا 5.3 مگا پیکسلی                                   1500000 ريال

 
 

 

خودکار دوربین دار با کیفیت 5.3 مگا پیکسل
با یکماه گارانتی تعویض و یکسال گارانتی
قابلیت فیلم برداری و عکس برداری
محصولات اصل را از ما بخواهید.
اولین بار در ایران مدل 8G رزولیشن خیلی بالا
دوربین مخفی خودکاری با دوربینی کاملا مخفی بی سیم کاملا حرفه ای ضبط صدا و تصویر به صورت
همزمان ورژن 2009
واردات مستقیم
فروش به صورت عمده و تک
آماده همکاری با شرکت ها موسسه ها دولتی و خصوصی

خودکار دوربین دار بی سیم
مناسب خبرنگاران و افرادی که مسافرت می کنند می توانید این خودکار را در جیب پیراهن خودقرار دهید.یا روی میز کارتان . ویابا آن شروع به نوشتن کنید. درست مثل یک خودکار معمولی . در هر زمانی ودر هرحالتی شما میتوانید تصاویر با کیفیت مطلوب را ثبت کنید. این خودکار در ابعاد یک خودکار معمولی می باشد . پس شما میتوانید همه جا این خودکار ار با خود داشته باشید. از جلسات مهم کاریتان براحتی فیلم بگیرید ....

 
 
 

 دوربین مخفی                                                                                  3700000 ريال

 
 

 

کوچکترین دوربین مخفیبا کیفیت 10 مگا پیکسلی موجود در دنیا
نمایندگی این نوع دوربین برای خاورمیانه و ایران فقط برای شرکت TVSHOP می بلاشد و درای یکسال گارانتی تعویض می باشد.
دوربین فیلمبرداری دی وی ام دی 80 یکی از کوچکترین و در عین حال با کیفیت ترین دوربین های موجود در جهان می باشد که این دوربین به تعداد محدود در کشور آمریکا جهت پلیس فدرال آمریکا ساخته شده .
مشخصات فنی این دوربین مخفی DV :
کوچکترین سایز ممکن
8 گیگ حافظه داخلی و تا 8 گیگ هم رم ساپورت می کنه
کیفیت دوربین 10 مگا پیکسل می باشد
مدت نگه داشتن شارژ جهت فیلمبرداری مداوم و با کیفیت 5 ساعت می باشد

 
 
 

 ساعت مچی دوربین دار                                                                        1460000 ريال

 
 

 

محصولات اصل را از ما بخواهید
با یک ماه گارانتی تعویض و یکسال گارانتی تعمیر TVSHOP
مشخصات :
- دروبین 3 مگا پیکسلی بسیار قوی
- نظارت بر زمان
- دارای دوربین 300.000 پیکسل با قابلیت ضبط صدا و تصویر
- نمایش زمان و تاریخ فیلمبرداری
- دارای کلیه قابلیت های پشتیبانی دوربین PC
- دارای Nand Flash داخلی ، قابلیت اتصال به کامپیوتر برای استفاده از دیسک U
- پشتیبانی از سیستم فایلی FAT32
- پشتیبانی از خاموش کردن قابلیت تنظیم زمان بندی
- پشتیبانی از ارتقاء نرم افزار ثابت

 
 
 
     

                      1870000 ريال

 
   

صدا ضبط کن قوي به اندازه يک قوطي کبريت با کيفيت ضبط بسيار بالا با استفاده از يک سيم کارت تا مسافت بي نهايت !!! اين دستگاه بدون محدوديت مسافت و زمان مي باشد.
به گونه اي که يک سيم کارت در آن قرار مي دهيد و آن را در مکان مناسب قرار مي دهيد بعد از هر مکاني با آن سيم کارت تماس مي گيريد و اين
وسيله بدون آن که صدايي از خود توليد کند تمامي صداها را تا فاصله 50 متري به طور کاملا شفاف در اختيار شما قرار مي دهد.


 
 
 

    950000 ريال

 
 

     

 

خودکار جيمز باند ساخت شرکت سامسونگ يک DVR با امکان فيلم برداري با امکان ضبط صدا و تصوير همزمان با کيفيت بسيار مطلوب !
با اين وسيله که زاده تکنولوژي است تصاوير بسيار زيبا و به ياد ماندني مي توانيد تهيه کنيد و هميشه به خاطر داشته باشيد، بسياري
اين وسيله تازه وارد را متخصص خنده و تفريح مي دانند !
خصوصيت عالي اين وسيله،کار بردي قوي براي پليس به همراه دارد
.  


 
 
 

    2250000 ريال

 
   

موبايل ساعتي مد?ن بسيار زيادي دارد ! همون موبايلي هست که براي ايرانسل جايزه گذاشتند ( رنگ زرد قرمز مشکي و.. . )
قبل از خواندن آگهي توجه داشته باشيد که اين محصول ما داراي ضمانت کيفيت و گارانتي 1 ساله مي باشد .پخش تصاوير ويدئويي با کبفيت عالي 30 فريم در ثانيه که اين امکان را مي دهد که تصاوير بدون نقطه نقطه شدن به صورت خيلي عالي و بدون تاخيير پخش بشوند !
آنتن دهي فوق العاده خوب ، حتي در محل هاي کمبود سيگنال !


 
     
     
 

      420000 ريال

 
 

 

جارو شارژي
اصل آلمان
جهت نميز کردن روي مبل کنار فرش ها وکل خانه بدون نياز به خم شدن -- قابليت چرخش تا 360 درجه -- عمر مفيد باطري : 400 هفته ** **** اين محصول تحت ليسانس آلمان و داراي يکسال ضمانت نامه رسمي شرکت تله مارکت مي باشد ***** تضمين پس گرفتن کليه محصولات شرکت تله مارکت تا 7 روز در صورت عدم رضايت از کيفيت


 
 
 

      350000 ريال

 
 

 

ميز چند کاره جهت استفاده در هر محيط براي مطالعه ، صرف غذا ، بازي کودکان ، صفحه قابل تنظيم براي شيب هاي مختلف ، ارتفاع قابل تنظيم -- سه حالت صفحه و شش حالت ارتفاع **** اين محصول تحت ليسانس آلمان و داراي يکسال ضمانت نامه رسمي شرکت تله مارکت مي باشد ***** تضمين پس گرفتن کليه محصولات شرکت تله مارکت تا 7 روز در صورت عدم رضايت از کيفيت



 
 
 

     400000 ريال

 
 

 

داراي يک عدد طي زمين شوي ، يک عدد شيشه شوي و دوعدد دستمال براي جذب گرد و خاک
به ازاي خريد اين کالا يک ست ديگر از همين کالا به عنوان اشانتيون دريافت ميکنيد.

 


 
 
 

      5000000 ريال

 
 

 

گرد و غبار همه جا هست ! روي ميز ، روي تلويزيون ، لا به لاي دکوراسيون و حتي جاهايي که نمي توان به راحتي به آن دست پيدا کرد . ما براي اين مشکل Go Duster را به شما پيشنهاد مي کنيم ، گردگيري دستي بدون سيم که فقط با باطري کار مي کند و سر گردان آن مثل آهنربا گرد و خاک را جذب و به هر جاي سخت و غير قابل دسترسي ايي نفوذ کرده و خانه شما را تميز مي کند . Go Duster در هنگام نظافت کردن تغيير شکل داده و به قسمت هايي نفوذ مي کند که شما هرگز با دستمال و مواد پاک کننده نمي توانيد آنجا را تميز کنيد . تصور کنيد چگونه ممکن است محصولي به شما اشتياقي غير قابل کنترل براي گردگيري ببخشد ، تا با يک حرکت تمام گرد و خاک ها را از بين برده و واقعا از اين کار لذت ببريد ! فقط دکمه آنرا بفشاريد تا شروع به چرخيدن و گردگيري کند . Go Duster محصولي سبک ، قابل انعطاف و بدون سيم مي باشد که فقط با باطري کار مي کند و با گردش 250 دور در دقيقه ، طي ايجاد الکتريسيته ساکن همه چيز را به خود جذب مي کند و اين در حالي است که تميز کردن آن نيز به سادگي انجام مي گيرد ، فقط کافي است سر آن را از بدنه جدا کرده و زير شير آب بگيريد . ضمانت پس گرفتن اين محصول تا 7 روز در صورت عدم رضايت از كيفيت كالا.


 
     
     

    470000 ريال

 
 

 

تاپيك تركيب جديد حيرت انگــيزي از رشته هاي بســـيار نازك و ظريف است كه كاملاٌ با موهاي موجود شما پيوند ميخورد .اين رشته ها از جنس همان پروتئين كراتين موي خودتان است كه از طريق فرايندي منحصربه فرد به نحوي ساخته شده اند كه به گونه اي غيرقابل تشخيص با موهاي شما يكي ميشوند. بامصرف آن بلافاصله موي سر شما پرپشت تر ميشوند وظاهرطبيعي گذشته خود را باز مي يابد به گونه اي كه هرگز حتي تصور آن رانكـرده ايد.


 
 
 

      870000 ريال

 
     

صددرصد تضميني
اگر هزينه گزاف اعمال جراحي زيبايي بيني را نداريد؟ اگر از عوارض اعمال جراحي بيني مي ترسيد؟ اگر مي خواهيد با کمترين هزينه بهترين نتيجه را بگيريد ! و ... ما کرم جادويي کوچک کننده بيني بيوتي فول نوز را پيشنهاد ميکنيم.
اين کرم جادوئي جهت کوچک کردن بيني و خوش فرم کردن بيني بهترين چيزي است که تا کنون بعد از عمل جراحي به بوجود آمده است.
کرم کوچک کننده بيني بيوتيفول نوز ( Beautiful Nose ) از بهترين مواد کاملا گياهي ساخته شده است که آن را به يک کرم کوچک کننده و فرم دهنده بسيار عالي بيني بدل ميکند.


 
 
 

      280000 ريال

 
   

 

براتوار هاي آرايشي بهداشتي گياهي روجا براي اولين بار در ايران وجهان دارويي براي از بين بردن موهاي زائد به نام روغن مورچه روجا اختراع وبه ثبت رساند.
روغن مورچه روجا اين امکان را براي شما فراهم ميسازد تا براي هميشه از موهاي زائد رهايي يابيد.
روغن مورچه روجا 100%گياهي بوده و توسط لابراتوار هاي ما ساخته و عرضه ميشود.
مصرفکننده گرامي براي بهتر انجام دادن عمل به بروشور مراجعه و دقيقا مطالعهفرمايئد ودر هنگام خريد به نام و علائم اختصاري شرکت توجه فرمائيد.
همينطور به هنگام خريد محصول به نام هاي مشابه که براي سود جويي به وجود آمده است دقت فرمائيد مانند ( Reja )
مصرف کننده گرامي در صورتي که به روغن مورچه روجا برخورديد که فاقد علائم ( ويسکوز,هلوگرام و ...) بود به ما گزارش داده تا پيگيري کنيم.
بهترين محصول دنيا براي از بين بردن دائمي موهاي زائد اين جنس اولين بار در ايران ساخته شد و كاملا تضميني و بر خلاف نوع هاي خارجي بدون هيچ گونه عارضه اي ميباشد


 
 
 

      380000 ريال

 
 

 

صد در صد تضميني و اصل
با کرم موي آمريکايي يوت هير در کمتر از 2 ماه موهاي خود را به رنگ طبيعي خود باز گردانيد.اين کرم محصول کشور آمريکا ميباشد و مصرف تدريجي آن موهاي سفيد را برنگ طبيعي خود باز ميگرداند.اين محصول بر خلاف رنگ مو که تنها بر روي ظاهر موها اثر مي گذارد موهاي شما را از ريشه بهبود مي بخشد و شما موهاي خود را از ريشه به صورت مشکي يا تيره مشاهده مي کنيد.اين محصول بر روي رنگدانه هاي مو تاثير گذاشته و آنها را به رنگ طبيعي خود باز مي گرداند.



 
 
 

      600000 ريال

 
 

 

معجزه گر اليزا برطرف کنندهء چين و چروک , جوش, لک هاي صورت و بدن, سوختگي هاي عميق و ترکهاي بعد از زايمان . اليزا محصول متفاوت با انواع مختلف پوست در تمامي سنين ، از بسيار پايين مانند بچه هاي يک يا دو ساله تا سنين بالا ميباشد، لازم به ذکر است که اين ترکيب اثرات آلرژيک ندارد و تاثير بسيار مثبتي روي از بين بردن سلولهاي پوستي مرده و جايگزين نمودن آنها با سلولهاي جديد دارد. اليزا محصولي توصيه شده براي آکنه ، جوشهاي سر سياه ، زگيل ميباشد. ترکيبات ضد آفتاب در کنار ساير مواد موجود مانع شکل گيري نقاط سياه روي پوست ميشود. مصرف طولاني مدت موجب تسريع درمان ضايعاتي از قبيل حساسيتهاي پوستي، سوختگيها و سائيدگيها ميشود. کرم اليزا تهيه شده از عصارهء حلزون ميباشد , حلزون تنها موجودي است که در 24 ساعت بافت هاي فرسودهء خود را ترميم مينمايد . توجه مهم : دوره درمان کرم اليزا 45 روز مي باشد که شامل مصرف 2 عدد کرم مي شود . لذا شرکت تله مارکت به ازاي خريد هر عدد کرم اليزا کرم دوم را با 50% تخفيف به مشتريان گرامي تقديم مي نمايد . لطفا توجه داشته باشيد سايت به دليل هوشمند نبودن قادر به محاسبه تخفيف کرم دوم نمي باشد و در نتيحه قيمت 120000 تومان را نشان ميدهد در حالي مبلغ پرداختي وافعي 90000 تومان مي باشد خريد کرم اول : 60000 تومان ، خريد کرم دوم : 30000تومان ، خريد 2 عدد کرم همزمان : 90000 تومان ترکيبات : Alaution : با زياد کردن حفره هاي پوست باعث توليد پوست جديد ميشود , Koagell : يک پروتئين مخصوص براي مرطوب و نرم نگه داشتن پوست , Flastin : ارامش بخش پوست , Glikolik Asid : سلول هاي مرده را از ميان برداشته و سلول هاي زنده را جايگزين مينمايد , Vitaminlev : براي ترميم و نوسازي پوست , Pviteaziav : تجزيهء پروتئين هاي ديگر پوست بدون اسيب به ان , Pvoteinlev , Libvinolitik : باعث رسيدن اکسيزن و غذا به پوست , SPF : محافظ در برابر اشعهء خورشيد و جلوگيري از لک شدن پوست .



 
 
 

      260000 ريال

 
 

 

عصاره حلزون:
شامل ترکيبات شگفت آوري است که شفا و درمان مشکلات پوست انسان است.
همچنين از پوست لايه برداري کامل مي کند،سلول هاي مرده را ترميم سازي مي کند و سطوح پوست را صاف و زيبا مي نمايد.
تمامي ترکها،چروکها و جاي زخم ها را کاهش مي دهد و از بين مي برد و پوست را تميز و شفاف نگه مي دارد.
کرم معجزه گر حلزون تاچ مي
محصولي معجزه گر براي تمامي خانم هايي که صورتي پر از جوش دارند و ميخواهند براي هميشه از شر تمامي جوش ها راحت شوند
با مصرف اين محصول زيبايي خود را چندين برابر نمائيد
اين محصول کاملا اورجينال بوده و با نمونه هاي تقلبي و بي کيفيت و بي تاثير بسيار متفاوت است

قيمت همين محصول در بازار 13000 تومان است که توسط فروشگاه تي وي شاپ به قيمت تجاري26000تومان به فروش مي رسد. در صورت نارضايتي جنس را تحويل و پول شما برگشت مي شود


 
     
     

      200000 ريال

 
 

 

 

بهترين و عالي ترين کرم مخصوص لاغري موضعي بدن با مارک بسيار معروف لانکوم براي رفع چاقي موضعي و برطرف نمودن چربي ...
سلوليت چربيهاي اضافي است که در زير پوست ذخيره مي شود با استفاده از اين کرم چربيهاي ذخيره شده از بين مي روند و پوست از زير سفت و جمع مي شود.
آب شدن چربيها در 40 دقيقه اين کرم ضد سلوليت که داراي عساره پوست پرتقال مي باشد» چربيها را بسوزانيد و اين چربي را تبديل به انرژي نماييد. با ماليدن اين کرم به محل بدون نياز به ماساژ زياد چربيهاي زايد را آب کنيد.
جهت فرم دهي به اندام خود از محصولات نيترو کانادا حتما استفاده کنيد و از بدني خوش اندام با صرف هزينه کمتر لذت ببريد.



 
 
 

      200000 ريال

 
 

 

کرم اصل همراه صابون نيترو کانادا

اين کرم با فرمول گياهي موجب افزايش حجم و اندازه سينه و از طرفي موجب درخشندگي سينه مي گردد ، در کمتر از مدت چند هفته شما قادر خواهيد بود تغييرات خارق العاده اين کرم را مشاهده کنيد.
جهت فرم دهي به اندام خود از محصولات نيترو کانادا حتما استفاده کنيد و از بدني خوش اندام با صرف هزينه کمتر بهره مند باشيد.


 
 
 

      150000 ريال

 
 

 

کرم اصل همراه صابون نيترو کانادا
کرم جمع کننده ( کوچک کننده ) و فرم دهنده سينه و همچنين باعث بالا رفتن سينه ها ، حاوي روغن سويا و جين سينگ بوده که طبق تحقيقات به عمل آمده ، درصد ابتلا به سرطان سينه در بانوان را کاهش مي دهد. اين کرم حاوي موادي چون آلفاآلفا ، جينسينگ و فلاوسترون مي باشد که براي افزايش ماندگاري کرم به کار مي رود و از طرفي موجب درخشندگي پوست و جواني و شادابي آن خواهيد بود. جهت فرم دهي به اندام خود از محصولات نيترو کانادا حتما استفاده کنيد و از بدني خوش اندام با صرف هزينه کمتر بهره مند باشيد.


 
 
 

 گن بندي slim n lift 

 
 

 

 

 

کاهش دو الي سه سايز به محض پوشيدن -- لاغري موضعي -- پوشش 70% از بدن -- گن اسليم ليفت محصولي است با کيفيت تضمين شده و از الياف طبيعي ساخته شده است -- قابليت شستشوي مکرر و دوام فوق العاده به سرعت بازار هاي اروپا ، آمريکا و آسيا را تسخير کرده است -- اين محصول در 7 سايز مختلف است که هر بسته حاوي دو گن ، يکي به رنگ مشکي و ديگري به رنگ بدن عرضه شده است تا قابليت استفاده از اين محصول را با هر لباس ازهر رنگ و جنس را به شما بدهد -- 7 سايز تعريف شده ي اين محصول ، به شما اين امکان را مي دهد تا با اطمينان از اينکه مي توانيد سايز دلخواه خود را براي بهترين فرمت بدني دلخواه را به دست آوريد، انتخاب کنيد . اين قابليت به هيچ عنوان در ساير محصولات کم کيفيت ديگر وجود ندارد و به جر کمپاني اسليم ليفت هيچ کمپاني ديگري تکنولوژي توليد گن فيت سايز در 7 سايز واقعي را ندارد. و از سوي ديگرشرکت اسليم ليفت در يک بسته بندي دو گن ، به رنگ هاي بدني و مشکي قرار داده است. اين خصوصيت از يک سو باعث سهولت استفاده اين محصول منحصر به فرد با لباسهايي با رنگ ها و کيفيت هاي گوناگون مي شود و از سوي ديگر شما در خصوص سايز، ريتم توليد و کيفيت هر دو گن اطمينان کامل داريد. گاهي مشاهده ميشود که خانم ها مجبورند به خاطر فرمت بهتر از دو گن غير اصلي بر روي هم يا يک گن غير اصلي و کمربند کشي استفاده کنند ولي کيفيت منحصر به فرد گن هاي معجزه گر اسليم ليفت شما را به تحصين وا خواهد داشت، بطوري که مطمئن باشيد شما هم مثل 17 ميليون خريدار که در سه ماه گذشته از اين محصول استفاده کرده اند، آن را به ديگران توصيه خواهيد کرد. اين کيفيت جادوئي با شستشو، استفاده هاي مکرر و حتي ماندن طولاني در آفتاب تغيير نخواهد کرد و شما هم پس از چندين سال استفاده، اين ادعا را تاييد خواهيد کرد --

قیمت  650000 ریال

 
 
 

ژل های لاغری MAX FAKTOR 

 
 

 

ژل لاغری مکس فاکتور لاغری سریع با ژل های لاغری مکس فاکتور سه روزه ( محصول فرانسه )
اصل این محصول را از ما خریداری کنید
MAX FAKTOR
لاغری موضعی به همراه لایه برداری از پوست شما
با ژل لاغری مکس فکتور در کمترین زمان ممکن می توانید به سایز دلخواه خود برسید

قابل استفاده برای شکم ، پهلو ، ران ، باسن و همچنین سینه ها تهیه شده از مواد گیاهی
MAXFAKTOR
صد درصد تضمینی

قیمت  380000 ریال  

 
     
     

      1150000 ريال

 
 

 

آب روکت جديد ترين و جالب ترين وسيلهء ورزشي تناسب اندام در دنيا مي باشد.
حرکت ورزشي دراز نشست را که مناسبترين و بهترين حرکت براي تناسب اندام و عضلاني شدن شکم و پهلوها مي باشد را بدون فشار آوردن به ستون فقرات و عضلات گردن و خستگي مفرط به آساني و در نهايت آرامش در رنج 200 درجه انجام دهيد .
با استفاده از اين وسيله و فقط با روزي 3 دقيقه ميتوانيد در عرض 10 روز تفاوت را در بدن خود به خوبي احساس کنيد .
وزن قابل تحمل اين وسيله 150 کيلو گرم ميباشد



 
 
 

      2450000 ريال

 
 

 

دستگاه لاغري ويبرو ماساژ بهترين راه حل براي کساني است که مي خواهند اندامي زيبا و خوش فرم داشته باشند . بهترين و حرفه اي ترين ماساژور براي رفع سلوليت هاي بدن در منزل شما . همانطور که در تبليغات تلويزيوني ديده ايد اين وسيله باعث منضم کردن گردش خون شما و در نتيجه احساس آرامش بيشتر شما ميشود . همچنين از ويزگيهاي منحصر بفرد استفاده از دستگاه ويبرو ماساژ : * کاهش استرس - * تسريع گردش خون - * جلوگيري از کمبود بدن شما - * لاغري موضعي سريع پاها و باسن * داراي دو حالت تنظيم قدرت * يکسال گارانتي


 
 
 

      940000 ريال

 
 

 

آبسوئينگ دو Abswing II

دستگاه تناسب اندام خانگي -- فرم دهي عضلات پهلو و شکم -- کاهش 2 الي 3 سايز بدون دارو در ماه -- 100% تضميني -- تحت ليسانس آلمان -- بدون عوارض جانبي -- داراي يکسال گارانتي



 
   
 
 

   مشاوره براي خريد:    09195333566     -   66354920 - 021       

                                                         ارتباط آنلاين:

جهت ارتباط آنلاين بايد نرم افزار ياهو مسنجر در کامپيوتر شما نصب شده باشد. براي دانلود اينجا را کليک کنيد.

 

          

بانو بلاگ - اولین سرویس وبلاگ دهی ویژه بانوان خوش ذوق ایرانی

www.BanoBlog.com

 



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments: