به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب مبین خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Saturday, October 31, 2009

[MoBiN-Group] Ekhrajiha dar Hollywood



     

 

dar surati ke mataleb nakhana ast click rast konid  va Encoding va UTF-8 ra entekhab konid
براي باز شدن کامل تصاوير منتظر بمانيد و در صورتي که تصويري به صورت ضربدر بود بر روي آن کليک راست کنيد و گزينه
Show image  را انتخاب کنيد
تنها ما هستيم که با هزينه پستي فقط 800 تومان اجناس را درب منزلتان تحويل مي دهيم و بعد هزينه را مي گيريم



         فيلم کمدي اخراجيهاي هاليوودي         

فيلم کمدي و سراسر خنده اخراجي ها از نوع هاليوودي دوبله فارسي

 در يک دي وي دي تصويري با کيفيت عالي و قابل پخش با رايانه و ساير دستگاه هاي پخش خانگي

وقتي هاليوود از سينماي ايران تقليد مي كند !!!

اخراجي هاي 2 (با كارگرداني بن استيلر)

ببينيد و فقط و فقط بخنديد !!!
            

ايده جالب مسعود ده نمكي به روايت هاليوود

اينا هم تقليد مي كنند !!؟

خودتان مقايسه كنيد !!

فوق العاده جذاب و خنده دار

از خنده منفجر ميشيد ...

اينها ديگه چه لوده هايي هستند...

دست اكبر عبدي و امين حيايي رو از پشت بستن !!

ميتركيد از خنده، شايد باورتون نشه



قيمت 2700 تومان

فيلمي متفاوت از هاليووديها درباره اخراجيها

به نظرتون اخراجي هاي خارجي بايد چه جوري باشن؟؟؟

2 ساعت تمام نميتونيد جلوي خنده خودتونو بگيرين...!!

شايد اين خنده دار ترين فيلم تمام عمرتان باشه ...!!!!

 

به هيچ وجه اين فيلم فوق العاده رو از دست نديد !!

10 مورد بريدگي روده، و 5 مورد در رفتن فك بالا و

 3 مورد مرگ مغزي

 و 6 مورد افسردگي از شدت خنده

بر اثر تماشاي اين فيلم گزارش شده است


كارگردان: بن استيلر. فيلمنامه: بن استيلر، جاستين تروكس،
 اتن كوهن بر اساس داستاني از استيلر و تروكس.
 موسيقي: ‏تئودور شاپيرو. مدير فيلمبرداري: جان تال. تدوين: گرگ هيدن.
 طراح صحنه: جف مان.
بازيگران: بن استيلر[تاگ ‏اسپيدمن]، رابرت داوني جونيور[كرك لازاروس]،
 جك بلك[جف "فتز" پورتنوي]، نيك نولتي[جان "فور ليف" ‏تايبك]، 
 استيو كوگان[دمين كاكبورن]، دني مك برايد[كودي آندروود]،
 جي باروشل[كوين سندوسكي]، براندون تي. ‏جكسون[آلپا چينو]،
 بيل هدر[راب اسلولوم]، متيو مك كاناهي[ريك "پكر" پك]، تام كروز[ لس گراسمن]،
 براندون ‏سو هو[تران]، رجي لي[بايونگ]، تريو تران[تران].
 107 دقيقه. محصول 2008 آمريكا، آلمان.

  برنده جايزه آنونس ‏طلايي بهترين فيلم كمدي از مراسم آنونس طلايي.
هنگام ساختن فيلمي بر اساس خاطرات سرباز كهنه كار ويتنام به نام فور ليف تايبك،
با شركت بازيگر فيلم هاي اكشن ‏تاگ اسپيدمن- كرك لازاروس،
 پنج بار برنده جايزه اسكار- رپ خواني به نام آلپا چينو-كمديني معتاد و چاق موسوم به ‏جف فتز پورتنوي
 و كوين سندوسكي بر اثر اشتباه مسئول جلوه هاي ويژه اي انفجاري 4 ميليون دلاري
صحنه را قبل از ‏اتمام فيلمبرداري نابود مي كند.......
 


قيمت 2700 تومان

         نيمه ماه با بازي متفاوت گلشيفته فراهاني و هديه تهراني         

فيلمي زيبا و متفاوت از گلشيفته فراهاني و هديه تهراني

 در يک دي وي دي تصويري با کيفيت عالي و قابل پخش با رايانه و ساير دستگاه هاي پخش خانگي

اثري ديگر از كاگرداني بين المللي ايران بهمن قبادي 

با بازي جنجالي هديه تهراني و گلشيفته فراهاني

برنده چندين و چند جايزه بين المللي...!!!

فيلم در روستايي در كردستان ايران شروع مي شود. كاكو كردي سرزنده و ساده دل است كه از كار رانندگي اتوبوس روزگار مي گذراند، اما به هنر موسيقي، به ويژه موسيقي سنتي مردم خود علاقه اي وافر دارد. او در گير و دار يك معركه جنگ خروس با تلفن همراه (موبايل) پيامي از "استاد مامو" دريافت مي كند. استاد مامو موسيقي دان يا نوازنده اي سالخورده است كه همه كردهاي هنردوست، مانند كاكو او را بزرگترين استاد زنده موسيقي كردي مي دانند و برايش احترامي بي حد قائل هستند.

هديه تهراني و گلشيفته فراهاني در نقشي متفاوت با گريمي متفاوت ....

 او طبعا به خاطر سياست هاي هنري رايج در جمهوري اسلامي از زندگي فعال هنري باز مانده است. در عراق رژيم صدام حسين سقوط كرده است. كردهاي كشور پس از تحمل دهها سال اسارت و بي‌داد، سرانجام در مناطق خود به آزادي دست يافته اند و پس از ?? سال اختناق بيرحمانه توانسته اند با هويت قومي خود يگانه شوند. اين رويداد تاريخي نه تنها براي كردهاي عراق بلكه براي تمام كردهاي منطقه كه در كشورهاي عراق و ايران و تركيه و سوريه پراكنده هستند، خبري فرخنده است.

فيلم نيوه مانگ نام آخرين ساخته بلند سينمايي بهمن قبادي كارگردان نامي ايران و كردستان است. كه در جشنواره هاي متعدد بين المللي از جمله جشنواره سن سباستين شركت كرده و جوايز معتبري را كسب نموده است و در حال  در بسياري ار سينماهاي كشورهاي اروپايي، ژاپن و آمريكا اكران شد است.



قيمت 2300 تومان

فيلم نيمه‌ ماه ساخته‌ بهمن قبادي و محصول مشترك ايران، عراق، اتريش و فرانسه،‌ جايزه‌ تماشاگران بيست و ششمين فستيوال بين المللي فيلم استانبول را از آن خود كرد.
فيلم نيمه‌ ماه‌ داستان نوازنده‌ پير و سرشناس كرد را روايت مي كند كه به همراه‌ فرزندانش ‌و پس از سرنگوني حكومت صدام براي اجراي كنسرت موسيقي به‌ كردستان عراق مي روند.
هديه‌ تهراني ، گلشيفته‌ فراهاني و حسن پور شيرازي جزو بازيگران اصلي اين فيلم هستند.

 
بيوگرافي بهمن قبادي :

همن قبادي در سال 1348 در شهر مرزي بانه كردستان به دنيا آمد. او چهارمين فرزند خانواده هفت نفري ‌شان است و اولين پسر خانواده. تا 12 سالگي در بانه زندگي كرد و بعد از آن جنگ‌ها و آشوب‌هاي منطقه او و خانواده‌اش را راهي سنندج ( مركز استان كردستان ) كرد.
تحصيلات متوسطه ‌اش را در سنندج به پايان برد و سال 1371 براي ادامه تحصيل در دانشگاه، به تهران آمد و در رشته فيلم‌ سازي در دانشگاه صدا و سيما مشغول به تحصيل شد، ولي دانشگاه را رها كرد و به انجام نرساند.او معتقد است هر آنچه در سينما دارد حاصل تجربياتي‌ست كه با ساختن فيلم هاي كوتاهش به دست آورده است.

قبادي در سال هاي پاياني دهه 60 به عكاسي هنري و صنعتي روي آورد. بي‌شك تاثير عكاسي در نگاه او به جهان تصوير گرش انكار ناپذير است. پس از آن، با ساخت فيلم‌هاي هشت ميلي‌متري به فيلم‌سازي روي آ ورد. حاصل آن دوران، تعدادي فيلم داستاني و مستند هشت ميلي‌متري است. فيلم‌ هاي كوتاه قبادي از نيمه دهه 1370 مورد توجه قرار گرفتند و توانستند جوايز داخلي و خارجي متعددي را نصيب قبادي كنند. با فيلم زندگي در مه، مسير تازه‌اي در كارنامه او گشوده شد. اين فيلم جوايز متعدد بين ‌المللي را به دست آ ورده و عنوان ((پر افتخار ترين مستند تاريخ ايران)) را نيز به خود اختصاص داده است. وي با ساخت فيلم بلند «زماني براي مستي اسب ‌ها» به جرگه فيلم‌سازان حرفه‌اي پيوست.
اين فيلم، نخستين فيلم مستند كردي زبان تاريخ سينماي ايران است.



قيمت 2300 تومان

         مجموعه فيلم داستاني پدر خوانده 1،2و3         

  4 dvd و دوبله به فارسي

  با کيفيت عالي و قابل پخش در رايانه و ساير دستگاه هاي پخش خانگي - زبان فارسي


"پدرخوانده" (با نام اصلي The Godfather) فيلمي داستاني، جنايي محصول 1972 و برنده‌ي جايزه‌ي اسکار همان سال به کارگرداني فرانسيس فورد کوپولا (Francis Ford Coppola) و به تهيه‌کنندگي کمپاني "پارامونت پيکچرز" است که بر اساس رمان سال 1969 نوشته "ماريو پوزو" (Mario Puzo) به همين نام، ساخته شده است. فيلم‌نامه‌ي اين اثر حاصل همکاري مشترک فرانسيس فورد کوپولا و ماريو پوزو است. ماجراي فيلم بين سال‌هاي 1945 تا 1955 اتفاق مي‌افتد و داستان فيلم درباره‌ي خانواده‌ي مافيايي "کورلئونه" مي‌باشد. در فيلم ستارگاني هم‌چون "مارلون براندو"، "ال پاچينو"، "رابرت دووال"، "ديان کيتن" و "جيمز کان" نقش‌آفريني کرده‌اند. اين فيلم خيلي زود مورد توجه منتقدان و تماشاگران عام، نه تنها در ايالات متحده که در تمام نقاط جهان و از جمله ايران قرار گرفت. چندي نگذشت که محبوبيتي بي‌نظير کسب کرد تا آن‌جا که اکنون مقام نخست را در فهرست 250 فيلم برتر سايت IMDb دارد. به دليل استقبال فوق‌العاده‌ي تماشاگران از اين فيلم، دو سال بعد از اکران آن يعني در سال 1974، قسمت ديگري از اين فيلم به نام "پدرخوانده: قسمت دوم" و در سال 1990 نيز قسمت سوم اين فيلم با نام "پدرخوانده: قسمت سوم" ساخته شد.

 


قيمت 5000 تومان

درباره‌ي پدرخوانده بايد گفت آن‌چه به اين شاهکار کوپولا جذابيتي افزون از حد مي‌دهد توجه شگفت‌انگيز او به جزييات است. چه در بازيگري، چه در فيلم‌نامه و چه در نورپردازي و طراحي صحنه‌ي بي‌نظيرش. فيلم‌نامه از نظر ايجاز يکي از نمونه‌هاي کم‌نظير سينماست. براي نمونه سکانس مرگ و تشييع جنازه‌ي پدرخوانده و يا سکانس معروف تسويه حساب مايکل با رقباي پدر که از لحاظ بصري به تنهايي با يک فيلم برابري مي‌کنند. پدرخوانده تجربه‌اي تکرارناپذير در تاريخ سينماست که حاصل دست‌يابي به نوعي هماهنگي کامل و بي‌نظير ميان عناصر مختلف توليد است. اين فيلم نمونه‌ي نادر يک اثر هنري‌ست که همه چيز آن کامل است؛ بدون آن‌که اين کمال‌گرايي صورتي تصنعي و آزاردهنده به خود بگيرد. هيچ فيلمي را نمي‌توان يافت که از بستر جنايت، اين همه زيبايي و لذت به مخاطب ارايه دهد.
کوپولا با قسمت دوم پدرخوانده نشان مي‌دهد که ساخت پدرخوانده‌ي اول، اتفاقي نبوده است. قسمت دوم پدرخوانده نسبت به قسمت اول آن ساختاري کاملا مدرن‌تر دارد و به قول "سرجيو لئونه"ي فقيد، کوپولا وقتي پدرخواند‌ه‌ي يک را مي‌سازد قدري حواس‌پرت است اما با قسمت دوم است که او تسلط کاملش را به سينما نشان مي‌دهد. در واقع با اين فيلم بود که همان تعداد اندک افراد مردد هم کاملا قانع شدند که نابغه‌ي جديدي ظهور کرده است. گرچه قسمت اول پدرخوانده پرفروش‌تر، مردمي‌تر و به طور کلي براي بيشتر سينمادوستان دوست‌داشتني‌تر است، اما قسمت دوم نيز چنان که مي‌بينيم در فهرست 100 فيلم برتر تاريخ سينما از ديدگاه رأي‌دهندگان سايت IMDb در رتبه سوم جاي دارد.


در پدرخوانده: قسمت سوم، اپراي Cavalleria Rusticana که با صحنه‌هاي پاياني اين فيلم درآميخته، نمونه‌اي تکرارناپذير از تجلي هنر فيلم و موسيقي است. شايد بتوان گفت "ال پاچينو"ي با تجربه‌ي پدرخوانده: قسمت سوم، بسيار با تجربه‌تر و حرفه‌اي‌تر از ال پاچينوي فيلم Serpico و قسمت‌هاي اول و دوم پدرخوانده، ايفاي نقش کرده است. قسمت سوم پدرخوانده به نوعي نتيجه‌گيري و عاقبت تمام جريان‌هاي زيبايي است که در دو قسمت قبلي ديده‌ايم. هر سه قسمت پدرخوانده در نوع خود شاهکارهايي هستند تکرارناشدني از اساتيد سينما و در رأس آنان "فرانسيس فورد کوپولا". سه‌گانه‌ي پدرخوانده در مجموع نامزد 29 اسکار شد و 9 اسکار را برد و نام و نشان مارلون براندو، ال پاچينو، جيمز کان، ديان کيتون، رابرت دنيرو، تاليا شاير، اندي گارسيا و… را براي هميشه در تاريخ سينما و اذهان تماشاگران ماندگار کرد.

قيمت 5000 تومان


محصولات ديگر........

 


  

 

 

 

     


__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments: